PRX T33 är en banbrytande hudföryngringsbehandling som erbjuder de revolutionerande fördelarna med en kemisk peeling utan den avflagning och återhämtningstid som ofta förknippas med sådana behandlingar. Den unika formulan kombinerar TCA (triklorättiksyra) med väteperoxid (H2O2) och kojicsyra, skapar en kraftfull blandning som djupt penetrerar huden utan att orsaka yttre skador.
Denna behandling är utformad för att stimulera hudens naturliga förnyelseprocess på djupet, vilket resulterar i en förbättrad hudstruktur, elasticitet och fasthet. PRX T33 stimulerar kollagenproduktionen och ger en omedelbar åtstramande effekt, vilket gör den idealisk för att behandla en rad hudåkommor, inklusive fina linjer och rynkor, ärr, slapp hud och en ojämn hudton.
En av de största fördelarna med PRX T33 är att den inte kräver någon återhämtningstid, vilket gör det möjligt för kunden att återgå till sina normala aktiviteter omedelbart efter behandlingen. Detta, tillsammans med dess effektivitet vid förbättring av hudens utseende och känsla, har gjort PRX T33 till en favorit bland de som söker icke-invasiva metoder för hudförbättring. Behandlingen passar alla hudtyper och kan utföras när som helst på året, vilket ger en mångsidig lösning för de som strävar efter en ungdomligare, mer strålande hud.
BEHANDLING
Full face - 45 min, 1 995kr
Full face + Hals - 45 min, 2 495kr
Eftervård (min 6 dagar) ingår:
DAG: Creama Nutriente E idrante
NATT: Fluido Levigante
OBS! Tid som ej är avbeställd 24 timmar innan bokad tid, måste tyvärr debiteras.